środa, 30 stycznia 2013

Liebster Award

Dziękuje za DRUGĄ nominacje! Jesteście cudowni <3
Nominowano mnie na blogu ---> http://photobooklovelife.blogspot.com (przy okazji polecam na niego zajrzeć, ponieważ jest bardzo fajny!)
1.Jak nazywa się Twój ulubiony wykonawca muzyczny?
Jeżeli miała bym wybierać to Justin Bieber i Grubson :) 
2.Jakie książki czytasz? Jak nazywa się Twój ulubiony autor?
Książki przeważnie fantastyczne i romantyczne. Moim ulubionym autorem jest N.Sparks3.Jakiej historii z filmu/książki nie potrafisz zapomnieć? Dlaczego?
Nigdy nie zapomnę historii Ronnie, zbuntowanej nastolatki, która zmienia się dla chłopaka. To cudowna opowieść z filmu "The Last Song". Dlaczego? Bo to jest takie życiowe! :)
4.Masz przyjaciół? Kim są i dlaczego oni nimi zostali?
Mam trzy przyjaciółki. Są cudowne, ponieważ zawsze mnie wspierają i tolerują mnie taką jaka jestem, a to naprawdę trudne patrząc na mój charakter o.O. Zostali nimi dlatego, ponieważ gdy inni nie chcieli ze mną gadać oni ze mną zostali <3 5.Bez czego nie mogłabyś/mógłbyś się obejść, gdybyś miał/a wyjechać samotnie na wyspę?
Przyjaciół, komórki i laptopa :) 6.Szkoła jest dla Ciebie: Miejscem w którym możesz się czegoś dowiedzieć/Więzieniem w którym Cię zamykają? Jaki był Twój wybór i dlaczego taki?
Ani to ani to. Chodzenie do szkoły sprawia mi przyjemność, ponieważ mogę się rozerwać i powygłupiać ze znajomymi. 7.Ojciec Ali miał 5 córek: Jolę, Ulę, Elę i Anię. Jak nazywa się piąta córka?
Na początku nie wiedziałam o co chodzi o.O Piąta córka ma na imię Ali xd 8.Twoja ulubiona piosenka?
One direction - Up all nigh oraz Pitbull&Christina Aguilera - Feel this moment
9.Czego najbardziej nie lubisz w ludziach? Co Cię w nich denerwuje?
Samozachwyt, obojętność na krzywdę innych oraz bez szczelność w stosunku do starszych. 

Blogi, które ja nominuje: 

Pytania:
1. Twój ulubiony przedmiot w szkole? 
2. Co byś zrobiła gdybyś dowiedziała się, że to twój ostatni dzień na Ziemi?
3. Kto jest najważniejszą osobą w twoim życiu?
4. O czym najchętniej czytasz blogi?
5. Twój ulubiony film/serial?
6. Ulubiona książka? 
7. Jak wyobrażasz sobie spotkanie z twoim największym idolem? 



  • Wiem, że miało być 11 blogów i pytań, ale nie będę dawać blogów, na które i tak nie zaglądam :) Pozdrawiam! 

4 komentarze:

  1. Świetny post, ciekawe informacje! Uwielbiam film The Last Song, jest cudowny! :) Fajnie prowadzisz swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za nominację ;] ogladałam również film last song *.* Przecudowny... "Wiem, że miało być 11 blogów i pytań, ale nie będę dawać blogów, na które i tak nie zaglądam :) Pozdrawiam! " Czy to oznacza, że wchodzisz na mojego bloga ? ? Dzięękuję jeśli tak ;****

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie odpowiedziałaś na pytania ;)
    ciekawie prowadzony blog! c;
    pozdrawiam i zapraszam ;

    http://justwonderful-q.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję drugiej nominacji! ^^. I zapraszam na mojego bloga:
    http://danceerindark.blogspot.com/
    Albo na bloga z opowiadaniem:
    http://horsesdance.blogspot.com/

    Czekam na kolejny rozdział! :D

    OdpowiedzUsuń

Hej ♥
Jeżeli to czytasz, ponieważ chcesz skomentować mojego posta to wiedz, że cię kocham! ♥